התקשרו
התקשרו
צרו קשר
צרו קשר
חיפוש
Close this search box.

חיפוש

נווטו
נווטו

דוד קיטור חשמלי

איך לבחור דודי קיטור חשמלי לתעשייה

מחפשים דוד קיטור חשמלי למכירה או השכרה שיענה על כל הדרישות? אתם במקום הנכון.
פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד לדוד קיטור חשמלי בהתאמה אישית.

איך בוחרים דוד קיטור חשמלי?

כל סוגי דודי הקיטור מורכבים ממכל מים, ממערכת בעירה וממערכת בקרה. על מנת להבטיח שתהליך הבעירה של המים לצורך הפיכתם לאדים (קיטור) יתבצע בצורה האופטימלית, חשוב מאוד לרכוש רק דוודים העומדים בכל דרישות התקן, הן מבחינת איכות והן מבחינת בטיחות.

מדובר במתקן שבו מתבצעת שריפת דלק במטרה להפוך את המים לקיטור, ולכן הוא חייב להיות מיוצר על פי כל דרישות התקן, כדי לא לסכן את האנשים ואת הרכוש הנמצאים במקום. כמו כן, חשוב מאוד לוודא, כי פעולת ההתקנה של הדוד מתבצעת על ידי מתקין מוסמך ומורשה בלבד, אשר לאחר סיום העבודה מבצע ביקורת תקינות ומוודא שהדוד פועל כמצופה.

דוד קיטור חשמלי רוכשים בקיטור

קיטור פועלת בתחום הדוודים מזה עשרות שנים, ומשווקת מתקנים מכל הסוגים. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו דודי קיטור חשמליים מתוצרת החברות המובילות בענף, המגיעים אליכם עם אחריות יצרן מקורית. השירות כולל התקנה באתר הלקוח וביצוע בדיקת תקינות מקיפה.

אנו מבצעים התקנה / תיקון / תחזוקה של דודי קיטור חשמליים

בנוסף לדוודים עצמם, אנו מספקים גם שירותי תיקון ותחזוקה של דודי קיטור. שירותי התחזוקה שלנו ניתנים על ידי צוות טכנאי דוודים מנוסה, בעל כל ההכשרות הנדרשות בתחום, אשר מאתר כל תקלה במהירות ומספק לה פתרונות ביעילות ובאחריות.

ניקוי אבנית בדוד קיטור חשמלי

כל דוד קיטור מכיל בתוכו מים, דבר שמביא הרבה פעמים להצטברות של אבנית בתוך הדוד עצמו. הצטברות של אבנית עלולה לפגוע בפעילותו התקינה, ולגרום להפקה של פחות אנרגיה מהמצופה. על מנת להבטיח שזה לא יקרה, חשוב מאוד לבצע טיפול שוטף בדוד, הכולל ניקוי אבנית בדוד עצמו ומחליפי חום. הצוות המקצועי של קיטור מתמחה בניקוי אבנית מדודי קיטור חשמליים, ומבצע זאת באמצעות הציוד המתקדם ביותר.

אז אם אתם מחפשים דוד קיטור חשמלי חדש או יד שנייה שמתאים בצורה מדויקת לצרכים שלכם, או אם אתם צריכים שירותי תחזוקה לדוודים מסוג זה – פנו אלינו וקבלו שירות מקצועי במחיר הוגן.

צרו קשר

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק מופיע בעמוד יצירת קשר באתר

הצהרת נגישות עסק

עסק ללא קבלת קהל, שירות בבית הלקוח. טלפון בית העסק מונגש לכבדי שמיעה
דילוג לתוכן